"Alla måste ha en trench"



Då har man vart i centrum med bror och kollat på trench coat. Han har börjat klä sig väldigt prydligt numera. Vi hittade denna grymt fina (mycket finare på) till honom. Den har skärp oxå men det syns inte på bilden. Han har ju helt klart dyrare smak än vad jag har. Skulle få 3 trench från H&M till detta pris. Jag gillar billigt istället, och rea!

Han fyller 18 om några veckor men har ingen aning om vad jag ska köpa! Tänkte en snygg outfit från H&M, men vågar inte eftersom han har så dyr smak...någon teknisk sak kanske? åh det här är för svårt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hm, ja det är svårt när de gillar lite dyrare saker. Men man kan köpa en liten sak som är dyrare (läser han din blogg?)..

2011-04-09 @ 14:53:16
URL: http://livelearnlove.blogg.se/
Postat av: lisa

Nej, han vet inte att jag har någon...men han hade nog inte gjort det ändå :P vad ska jag köpa för liten dyr sak?

2011-04-09 @ 17:01:09
Postat av: Frida

Hm, någon märkessak.. kanske en väska eller en plånbok eller något snyggt. Ska fundera lite.

2011-04-09 @ 22:35:00
URL: http://livelearnlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0