Dagen fortsätter

Vilken seg dag. Känner inte för att göra någonting. Egentligen har jag inga krav idag. Skulle kunna förbereda mig för hemtentan vi får på fredag kväll men hur gör man det egentligen? vill inte läsa allt i onödan. Vilket det känns som jag gjort hela tiden med den här flumkursen....Tre veckor har det gått och vi har inte fått tillbaka tentan än! Inte okej!

Ska ner på stan innan träningen för att se om jag hittar skor nr 2. Det muntrar nog upp :)

Längtar till jag kan använda shortsen jag köpte på H&M VIP shoppingen. Så sköna!

                                                 

 

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, jag gillar namnet på nagellacket ;)

2011-04-13 @ 19:12:36
URL: http://livelearnlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0