"Hur jag mötte din mamma"



Kan tårar ta slut? Jag hoppas det så mina ögon kan få vila någon gång. Är sjukt hur mycket man kan älska någon och hur allt bara kan se svart ut när de försvinner ur ens liv. Det är obegripligt hur man överlever alls...Får se hur det går med mig.

Kommer tack och lov klara av kvällen iaf för i brevlådan låg det how i met your mother box 1 och 2! yes, hur lägligt som helst! ska nog laga mat senare oxå ( kyckling, pommes och bea mmmhmmmmm!)

Socker är ju en stor älskling i livet, men varför är det så att när jag nu försöker trappa ner så fortsätter det sändas onyttigt till mig!? fick massa godis förra helgen av mamma när hon va här, dyker upp sött hela veckan och idag fick jag en gratiskod för glass av mamma! hur gulligt som helst men varför vill alla att jag ska fortsätta äta socker!? suck, tur att man tränar alltså...

Kommentarer
Postat av: Frida

Älskling, om det är någon gång man får överdosera socker så är det i en sådan här situation!

2011-04-07 @ 20:09:30
URL: http://livelearnlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0