söndag 24 april

Dagen fortsätter. Dessvärre så har vi åkt hem till stan igen. Vår vattenpump har vart sönder så inget vatten har funnits vilket ställer till med problem. Man vet verkligen inte hur beroende man är av vatten förrän man blir utan det...

Hoppas alla fick leta ägg igår! Jag fick några ägg och letade oxå. Orkade egentligen inte..."fram med det vita guldet kvinna" sa jag till mamma (vittguld=socker), men tydligen så måste man leta för att få det vitaguldet i min familj. Hittade allt ganska fort, antingen har hon blivit sämre på att gömma, eller så har jag blivit äldre? :P


Ikväll blir det nattfilm med bror. Hostel 2 börjar runt 1. Hoppas jag kan hålla mig vaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0