sötsaker hos åhlens






Som sagt, man känner sig lite mysko när man går runt och fotograferar i en affär. Men när man väl tagit steget och knäppt det första kortet finns det inget som hindrar en längre!
Köpte den lilla kaninskålen som jag hoppas jag kan fylla med godis (utan att äta upp!) Så rummet har påsk uppgraderats! Köpte också de fina SMILE bokstäverna. Orkar inte med LOVE eller nått sånt där larv... urs för kärlek. De kommer inte få plats i rummet nu tyvärr, men får se det som en investering till min framtida lägenhet ;)

Älskar handdukarna! vill så gärna köpa dem, för älskar retrostilen och hur det rosa blandats med orange. Men tyvärr går mitt badrum i grönt och plommonlila, så orkar inte byta ut alla färger. Tyvärr handdukar of my dreams men ibland måste plånkan stängas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0