Vilken tokig katt!



Det va inte helt lätt att ta sig till sthlm igår alltså. Men för att befinna sig mitt i ett kaos så lyckades jag hantera situationen ganska bra om jag får säga det själv. Tåget stannade i märsta, alla satt kvar och väntade på information men jag hoppade av snabbt (förstod att tåget inte skulle kunna åka vidare pga av det nya elfelet i karlberg) och tog pendeln till solna, dit jag ändå skulle hehe. Tog lång tid innan folk började förstå att tåget inte skulle vidare så alla hann inte med pendeln. Väl framme på solna station yrade alla runt som virriga höns medan jag tog bussen hem. Man hittar ju ganska bra på ett ställe man bott på i över 20 år. Så alltid kul att se förvirrat folk när man skälv inte är det höhö


Iaf så såg jag den här tokiga saken på vägen hem när jag satt på pendeln. Gillar lite udda figurer på vägarna, det är ju sånt dom gör resan intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0