Vila!

Efter en hel dags intensivt pluggande tycker jag att man får vila! Började ju ändå klockan 9 imorse och det är faktiskt lördag. Blir helt galen på all text som ska få plats i huvudet men det brukar ju alltid lösa sig när man väl sitter på tentan. Så efter onsdag börjar livet igen!

Ska iaf försöka hinna med måndags träningen. Dock så blev jag ledsen idag när jag upptäckte att jag tappat gymkortet, men förhoppningvis glömde jag det bara i onsdags. Men mina fightingskydd kom igår så är väldigt förväntansfull inför nästa träning! :)

Nu blir det aprikoskräm och mjölk, (har blivit beroende av det) äppelte och Sex and the city (beroende av det med igen). <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0