torsdag 26 maj




Har tagit en liten shoppingpaus faktiskt. Jag brukar säga det ofta men det tar flera månader innan de verkligen slår in haha. Så efter månader av förberedelser mentalt är pausen här! Känns befriande :)

Men skulle ändå inte tacka nej till plånboken från chique eller det söta ängelhalsbandet från Bluebox.

Snart ska jag och Emelie ta tåget till Sthlm. Blir skönt med sällskap, hatar att åka själv! Sen imorgon blir det landet. Borde förbereda mig för hemtentan på måndag men har verkligen inte kraft att bry mig just nu! Ska försöka hinna med fler inlägg de närmaste dagarna. ♥


Kommentarer
Postat av: Josefine

vilket jättefint halsband :)

2011-05-26 @ 13:46:39
Postat av: Emelie

Tack för sällskapet! Ps. Läs inlägget om din nässpray på min blogg. Haha hade helt förträngt det!

2011-05-26 @ 16:03:40
URL: http://eypa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0