Gaddning på G?

Har funderat länge på en tatuering till. Vet att det ska vara ett snyggt, snirkligt (är det ens ett ord?) K för min mamma. Men vet inte riktigt vart jag ska placera det! Bakom örat? Skulle placerat den på ryggen om jag inte redan haft en stor fet sak där. Skulle även vilja ha en liten helsvart fågel i profil, typ kolibri. Eller en svart liten sjöhäst i profil? Eller båda? Som sagt måste tänka igenom det här lite till. Tror det är ett efter -sommaren- projekt. Men K:et är helt säkert. Men ska ta det lugnt och verkligen tänka...de andra har jag haft en tendens att inte tänka så mycket på ( men ångrar inget!)

Kommentarer
Postat av: Helena

Aj! Känns som att bakom örat gör ont...är ju bara ben typ :)

2011-04-08 @ 15:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0