Helgen


Mina fina blommor växer sjukt snabbt! Och nu är det verkligen VÅR ute. Hur varmt är det inte!? Men bra att jag skrev det för måste ner i källaren och hämta mina hundra vårjackor. Har en speciell favorit som jag längtat efter att få använda. Får ta en bild och visa sen :) Iaf så lurade Emelie ut mig igår på lite godis jakt nere vid station. Va mysigt. Såg massor av fina blommor på vägen.

Plus att hon stödjer välgörenhet när hon köpte en anka till ankracet på valborg! :) Såg den här plasthästen i fönstret på väg till godiset. Så himla söt!! Emelie sa att den va äcklig och smutsig men det är fel och jag vill ha den :( Varför gillar jag knäppa saker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0