Mer H&M





Råkade precis lägga till den där söta rosa klänningen i H&M vagnen...hm inte bra. Dessutom så ändrade jag så det blir två leveranser....ja men jag orkar faktiskt inte vänta! så det blir ett paket nästa vecka och ett till i slutet på maj :D

Den där mocka väskan dör jag för varje gång jag ser den ...men åh jag har så många väskor ( och faktiskt två jag aldrig använt ojoj...men jag har väntat på våren. De är snyggare att bära med tunna jackor...faktiskt!) så borde jag ta den oxå? det är ändå 10% rabatt just nu. jag....vill....ha....den.....


Kan höra frida säga, den är så du! ja men precis, hon har så rätt. tack för rådet älskling! <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, ja ibland har man lite dumt inflytande på varandra kanske ;)

2011-04-08 @ 14:24:06
URL: http://livelearnlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0