Onsdag 13 april



Det känns som det pågår en liten hets över nya scream filmen...och det har gjort att jag själv skulle vilja se den. Det smärtar till lite extra då eftersom jag tänker tillbaka på våran sista tid när vi hade två perfekta biokvällar med Sanctum och Trassel... Hade helst velat se den här filmen med honom...Film va våran grej:( Speciellt såna här tokiga filmer. Jag vill bli rädd och krypa upp i hans famn, han gillade det och ville alltid att vi skulle se skräck för det :) Varför måste vissa saker vara så himla jobbiga? Han kommer hit i påsk troligtvis, ska fråga om vi kan se den tillsammans så det känns som förr igen. Det låter galet med "ex" (vill inte kalla oss det) som pratar varje dag och sen ses och är lika kära som alltid. Men jag tror att alla måste få sätta sina egna regler. För det här är det som känns absolut bäst för mig. Kommer ju alltid att älska honom ♥

Bäst att äta frukost (sovmorgon idag!) och sätta igång med plugg, har inte tid att deppa så lika bra att sätta igång.

Kommentarer
Postat av: Mr J

<3<3<3 för du är så underbar, gullig, söt, underbar och tokgo.

Kommer alltid älska dig också!

2011-04-14 @ 13:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0