IKEEEAAA

Vilken dag! Gick upp kl 7 för att tvätta (älskar att få kläderna tvättade!) sen grupparbete och sen ikea med mina fina flickor. Lunch på ikea är ju givet, äter alltid mellan köttbullar med en chokladboll mums på det!

Köpte ett skoställ, en ny matta (första mattan jag köper själv! tyckte det va häftigt men tydligen hade jag fel eftersom frida köpt hela 3 mattor i sitt liv, well man kan inte alltid vara häftig) och en tavla med ugglor! Avis emelie? ;)

Varför är klockan bara 21? jag vill sova nu. Är man tönt om man lägger sig redan nu fast jag redan sovit en timme efter ikea? :P


Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha, vilket underbart inlägg! Näe man kan inte alltid vara häftig, men jag tycker nog att du faktiskt är det ;)

2011-04-01 @ 09:42:24
URL: http://livelearnlove.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag har till och med fått en matta tillverkad av min mormor när jag var typ tio och så ärvde jag en gammal persisk matta förra året. Slå det du ;)

2011-04-01 @ 11:34:25
URL: http://livelearnlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

men shit då!, du är ju värsta mattkungen ;) Min gamla matta är importerad från mauritius, det är allt jag har att komma med :P

2011-04-01 @ 11:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0