tisdag 24 maj



Har verkligen inte uppdaterat på länge men har verkligen inte haft ork! Har inte använt datorn mycket, ganska skönt faktiskt. Känner mig inte så speciellt kreativ nu alls så blir nog endel pauser framöver.

Har redovsisning senare idag så sitter och jobbar på presentationen nu. Är som tur är inget stort arbete så det går nog bra. Tänkte ut och springa efter. Förut sprang jag alltid för att må bättre och samla tankarna men har tagit ett alldeles för långt uppehåll nu. Måste komma igång! Skadade foten igår på boxningen så har ganska ont men tror det ska gå bra ändå. Har massa proteinpulver från bebis kvar oxå...ska börja använda det så får vi se vad som händer ;)

Men angående bilden så förstår jag verkligen inte hypen bakom Stella Mccartney´s citrus kollektion. Tycker den är brutalt ful! Iaf den här klänningen. Såg en kuvertväska som var fin men varför en klänning!? Ser ut som en vaxduk man har på landet för att det inte ska bli kladd på bordet. Och så går Gina Tricot och gör ett liknande mönster. Dock inte lika hemsk design på klänningen men jag skulle aldrig passa i ett sånt mönster...men kanske därför jag inte gillar mönstret, vem vet? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0