Torsdag 19 april

Blev faktiskt lite sugen på denna från Nelly! Inte riktigt min stil men gillar det söta och gulliga ibland som bryter av alla tatueringar hehe...Har en tröja jag ska skicka tillbaka så kanske ska be om denna istället alltså :D

Plugg från 9.00 i skolan idag och gruppen är nästan klar med grupparbete, galet vilket bra grupp jag har fått! Vi har verkligen sjukt kul :) Jobbar på effektivt också. Nu blir det franska fram till Revenge kl 21.00 och sen franskaplugg igen efter det. Har fått lite eld i baken när tiden går så fort! Innan jag vet ordet av så är det tenta igen och allt kommer på en gång..och på statistiken...min okunnighet är fan inte okej. ska repetera hela helgen!!

Apropå ingenting ÅHH vad jag saknar att ha häst! Så fort jag har fast jobb och samlat ihop pengar ska jag köpa en!!

Grosses bises



Kommentarer
Postat av: Frida

Galet söt klänning!! Den djupa urringningen i ryggen gör den sexig också. LIKE!

2012-04-22 @ 16:27:54
URL: http://livelearnlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0