Fredag 18 maj

Dagarna går så himla fort och mycket hinns med! Har samlat några bilder som beskriver lite händelser den senaste veckan!

Åhléns home har verkligen så snygga saker! Speciellt SagaForm har alltid spännande saker. Blir nog att fylla en framtida lägenhet med prylar från dem!



Förra helgen blev det fransk film, morot- och gurkstavar samt dipp hos min pålle! Det blev så himla gott!




Te ingår alltid förstås!



En grej som jag och min statistikgrupp sysslar med nuförtiden är frukost på nation! Typ det bästa som uppfunnits. Stor frukostbuffé till en billig penning! Oftast sitter vi på Norrlands och stannar alltid kvar på lunch! Detta är från igår.



Idag har det blivit jobb nästan hela dagen, sen en motvillig tur på stan för att göra ett par måste-köp. Hatar att gå på stan efter jobbet. Fötterna gör ont och mitt största dilemma är vart jag ska ställa cykeln. Alla affärer är längs en linje och jag kommer från tåget och ska längst bort för att komma hem. Och oftast ska jag (såklart) till utspridda butiker längs med gatan. Ska jag cykla och ställa cykeln åt hållet där jag bor, gå tillbaka längs shoppinggatan och sen tillbaka till cykeln?
Eller ska jag lämna cykeln nära station, gå mina ärenden, gå tillbaka och hämta cykeln och sen cykla hem....orkar aldrig låta den följa med efter varje affär och låta den följa med successivt... Men nu när jag tänker efter kanske det vore bäst. aja skit samma!


Har haft pysselstuga här ikväll!



Till mor som ska skickas till morsdag som är på söndag nästa vecka!



Och kom på att min Mary fyller år nästa vecka så hon kommer få en liten koi fisk på posten!



Inte så jätte snygga men det är tanken som räknas!

Hade tänkt gå bort till ica och köpa min favorit choklad men orkar inte ens det så tror det är bäst att ta igen lite sömn snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0